Wednesday, July 1, 2009

hari nie aku tgk macam2 manusia..lame tak kuar bile kuar pening kepala..ramai sgt manusia kebetulan aku kuar jumpe membe yang boleh dikatakan byk tolong aku..ajar aku..arini macam2 org aku tgk..yang besnye aku tgk kapel2 yg bhgia...ade kapel yang bf gemok awek cantik..ade kapel awek gemok bf ensem..ade kapel kecik same kecik..ensem ngan yg takde rupe yang cantik ngan yg takleh blah..tapi cam mesra je dorang..tu tande nye masing2 menerima masing2 seadanya..tak banyk bunyik..tak memilih..kalau yg ensem nak yang cantik..yang tak ensem pon nak yg cantik sape nak kat yang tak cantik nie?jgn la memilih sgt..belom tentu yang cantik tu pandai masak..pandai kemas umah..silap2 korang yg kene lipat baju..mandi anak..yg cantik tu pandai melawa je...bkn semua tapi segelintir je..tapi kalau kene yang segelintir tu naseb la..sbb da di ajar dari kapel manje..so pandai2 la korang didik calon isteri korang..jgn dpt yang queen kontrol cukup...