Sunday, August 23, 2009

rindu tak boleh diubah sayang tak boleh dipaksa

kalau takde perasaan rindu ni takleh agaknye..
aku tak suke perasaan yang menjerat diri sendiri
perasaan yang mampu buat aku bertindak diluar kawalan..
perasaan yang mampu buat aku terduduk,tersandar..
sakit merindu tak sama dgn sakit ditinggalkan..tambah2 rindu kat sesuatu yang tak pasti..
macam kawan aku rindu kat bf org..tu lagi sakit..sabar la kawan..jalan ada didepan,terbentang
antara ko milik die atau die milik yang lain..sabar dan terus bersabar..
yang pasti aku tau ko merindu..rindu sesuatu yang tak pasti..
tapi kadang2kan ade yang bagi tau..berkwan dgn bf org adalah sesuatu yang mampu buat kita happy,smile always..non stop laughing..tapi kenyataan die bukan milik kite..sbb itula batasan berkawan die tau macamne berkawan..tapi kawan tak mustahil satu hari nnti disbbkan kenangan die milik ko..milik abadi..setiap sabar yang diuji bermakna setiap detik ko diperhati..