Monday, June 29, 2009

tak salah cinta kan makhluk BUMI

ade yang sibuk nan keje smpai takde bf..ade lak yg sibuk nan bf sampai tak keje..camtu gak sebaliknye...tak salah bercinte..tu dunia korang tapi bercinte lah dgn mata hati bukan dgn napsu..sbb yang bernapsu nie setan....bile setan tu ade kompom tak kekal lame..buang mase becinte betahun2 kalau tak kemana..buang duit lak tu..tgk wayang la..lepak starbucks la..lunch la..dinner la..mapley la...tu tak kire adiah yang bkn2 lagi..valentine la..ari jadi la..celebrate anny la..ape lagik?aku da rase da...tapi takleh cakap ape..redha..bukan tu yang aku nak...kene time makhluk BUMI bukan sume nye sehat..ade yang sakit dan aku dapat yang sakit...so what to do?tapi takpe..skrg aku da kembali normal wlupon agak mentel lagi..tapi aku rase aku da bahgie..wlupon ade yg tak terime seadanya aku..tapi aku ok..ade lagi kawan2 yang baik..cam
korang yg tengah membace nie!!!!!!!!!!!!!