Monday, June 29, 2009

yang indah hanya sementara???

aku setuju...yang indah selalu nye tak lama..kompem kejap mungkin ade yg indah bertahun tapi lepas tu???ade gak indah berbulan je....paling sedey indah yang tak sampai seminggu...besabar la kawan2 baruku tu semua nak uji kekuatan hati korang jgn hanyut dengan kesedihan yang berpanjangan sbb mungkin boleh buat korang bunuh perasaan korang untuk bercinte lagik..untuk berumahtangga lagik..untuk berteman kembali...dan paling penting untuk disayangi..jgn abaikan mereka yang menyayangi korang..cube terime kasih yang baru..sayang yang baru dan mungkin cinte yang baru!!!!!!!bangun dan cari yang menyayangi kite..ade..tapi mungkin kite tak sedar..tapi macammne cara korang hadap indah yang sementara tu aku tak tau...rase nak kongsi just pm aku..aku sedie berkawan ngan korang..aku tak suke nak cakap bende yang takde..aku lagik suke becakap base on true story..aku boleh simpan beribu rahsia lam otak aku ni..tapi klu korang taknak its ok just pegang yang sementara tu la yang buat kite terus bertapak di BUMI ini..