Friday, July 29, 2011

JULAI YANG PENUH DUGAAN..

ape pon jadi start dari awal julai smpai nak abes julai macam2 bende yang aku tak suke jadi!!cukup aku bagitau tak suke..kang details kang ade yang terase...
paling aku menyampah dan nak muntah dengan makhluk halus ni..hidup sendiri tak berape nak betul sebuk nak betulkan idup aku..hei come on la..betulkan hidup ko tu dulu..baru u turn mai kat aku..series aku dah menyampah ngn ko..honest!!!tu la pepatah kl ade bekata "kecik2 taknak mampos besar2 bodoh nak mampos!!!aku dari manusia yang jenis cool and chill boleh hilang sabar dengan perangai on off ko yang kelihatan agak bangsat tu!!!otak ko ni kan rase nye dah gelongsor turun ke lutut..tlg la besukur sikit..aku nak bekawan ngn ko pon da besar rahmat dah..aku mintak tlg jgn bagi aku benci ko je...
tolong la ubah perangai tu..kesian kat diri sendiri..nnti bila org dah pulaukan baru hegeh2 nak sembah kaki membe..time tu menangis dlm hati je la...dengan badan kepala 2!!paham?tak paham...?AKU tak dapat nak bayangkan macamne kehidupan ko yang penuh kepura2an tu...penuh palsu tu..ade gak membe aku cakp ko plastic!!yes its true...
-BUKAN BERBOHONG TAPI BELUM SEDIA-