Monday, July 4, 2011

SABAR TU BUAT AKU TERUS DISINI!!!

...dah byk ari lupe nak menaip kat sini..bukan lupe juz busy membanting tulang kat office..byk padi yang takleh nak produce:D:D:D..mulut2 pembekal sume macam mesin broza aka trekta...tatau???mesin bajak sawah la...besar...bising dan main redah je ape kat depan die...geram lak aku sebagai peraNtaraan ni :(... seperti selalu bepikiran positive dan berSABAR KUNCI SUPAYA AKU TAK MENGAMUK TAK TENTU HALA:d:d:d...minggu ni aku sempat hang out ngan beberapa teman baik :D:D:D yang baik..tak kira time on9 or time live:D:D
aku simple..ko bohsia pon ko kawan aku..tapi hati nak kene baik..muke jgn smpai dua...baik sebelah setan sebelah...aku cukup pantang..tapi apapon setakat ni tuhan anugerah kan aku teman2 yang baik yang aku BELOM rase nak benci:D:D YANG TAK SUKE TU LANTAK KORANG LA...GAJI AKU MASUK BULAN2 BUKAN KORANG YANG BAGI..SO AKU TAK KESAH..:d


-LINDA-acinoda-APPLE-are ward-VENGEANCE-tata-ABU-
manusia yang paling hampir dengan aku sekarang...:D:D:D lov u guys:D:D
monday-4 julai 2011-7.21pm-
ni satu lagi aku paling benci..system like hell...i hate to be here today:(...so sux!!!!!!!!
samsung stupid!!!buat system yang macam pelaq!!!sakit betul hati aku..pompan tu pon 1 takde moral..ko ingat ko marah aku..aku takde back up..ko tu tak layak keje kat samsung tu..bagus ko keje cuci toilet..jerit kat sume org yang meninggalkan kesan tapak kaki dalam toilet ko tu..pastu cuci balik ngn sabun..air mop tu ko minum buat penerang hati.gelap sangat dah hati ko tu..segelap kulit ko maybe!!!

arghhhhh...hampir2 nak menitiskan air mata..tapi aku tak bodoh..dgn 1 email ko mesti insaf...aku tak main la org kecik2 anak cam ko..ntah mane datang act like rock star!!!!dengan ko sikit pon aku tak heran...mintak2 ko takde keinginan untuk call ke sini dan aku yang angkat..!!!!

GO TO HELL MY DEAREST ENEMY!!!
:x:x:x BUKAN BERBOHONG TAPI BELUM SEDIA:x:x:x