Friday, June 24, 2011




x:x:x:aku masih bersabar:x:x:x

Dengan panas atinye arini aku update blog ni…fon ringing non stop…telinga dah macam nak tebakar..mulut usah dikenang la..rase nak start memaki dah..tapi disebabkan kesabaran aku yang tinggi and niat yang suci tu ade aku tabah and tough kan juak ati ni..tahan dari hamun balik…telinga ni aku geram nak potong letak tepi dah..kesian hati..dah la kecik sokmo sakit :’(..sabar ye hati..aku yang besar ni akan protect ko :D…haih..dose bekilo2 klu keje service line ni…yang customer pon pendek sangat akal..macam tak dan2…tak reti nak sabar…SANGAT2 mencabar kesabaran aku...aku percaya sabar ada batasnye..dan sabar aku sgt2 terbatas kat office...biarlah..aku tak amik port pon..pernah 1 kali ade hamba allah ni sedap mulut lancang die die bodohkan aku..hahahah dengan kalimah "astaghfirullah"..terus letak telepon..hah!!!hang kata hang tera...awat dgn kalimah allah hang letak telepon..tu maknanya..hang tu pon sama bodoh ngn aku...tapi aku still ada morall..tapi hang???lagi bodoh dan takdak moral..rendah sungguh martabat hang wei..sora dah macam makcik2..tapi maruah letak kat lutut!!!!bengong!!!huh!!!hang bodohkan aku..meh aku bengongkan hang balik..cakap takmau nak pikir panjang..tau mulut longkang hang ja...tapi aku puas hati..hang letak telepon sebab malu!!!ha tu la..len kali pi belajaq maki org dulu neh..yang LINDA tu usah dikenang la..dengan sakit giginye..;dengan cust yang same call bejuta2 kali..dengan sakit hati ngn technician..oppss pagi tadi die kene hembus gak:D:D:D ahaks...dengan aku sekali dia buat muka ketat..tapi disebabkan sayang aku relakan je la muke ketat die tu...tapi jangan tatau..untuk mengelakkan dihembus aku tak layan..bila hari dah petang kami akan baik semula..macam hari ni takde apa yang berlaku...pada sume customer yang mulut berpuaker and suare nyaring2 menjerit tu..hang ngn anak beranak hang boleh jalan..aku ngan linda sangat tough dan sangat kental...assalamualaikumwarahmatullah hi wabarakatuh...


:x :X bukan berbohong tapi belum sedia :X:x