Tuesday, June 21, 2011

selase yang macam isnin :'(

AKU NGan LINDA satu kepale mengatekan today like mondayy!!!!!today sucks!!!aku angin dah naik 1badan dah ni...kepale bedenyut je ni..tapi 1 je..bukan bile nak marah kite boleh marah...mmg aku sgt2 tension...rase nak melalak and menjerit je skrg ni...awat la arini jadi lagu ni :'(...nak meletop dada aku tahan marah!!!!!linda tu usah dikenang la..keje nak berangin je..ikut ati nak aku tampo je muke dia yang kiut tue :D:D:D:D ..takpe2 pressure bagus untuk kesihatan..senaman untuk darah aku:D bejalan sikit otak:D:D klu takleh tahan marah klu keje ngn orang bek ko dok umah..lepak umah takyah keje..
even macam ne panas baran pon ko..kepale angin pon ko..bile kat tempat keje baran tu sangkut kat pintu depan..tula yang aku amalkan...sabar kene tinggi bile makan gaji ni..gaji dah sedap naPe NAPE NAK BUAT HAL:d
sabar ye wahai teman2...bekerja sambung hidup lebih baik..dok umah tggu kene suap:D

:x:x:x BUKAN BERBOHONG TAPI BELUM SEDIA :x:x:x