Sunday, June 19, 2011



AHAD YANG PENUH :x x x..

arini houzmate aku sorang tu takde umah pon..dari jumaat malam sampai ahad malam :D..pegi melake attend kenduri :D
balik kg dia sekali..org melake so alang2 gi melake balik la kg sekali :D....aku???bangun lambat coz sabtu pon dah balik 9.30..
becerita pasal houzmate aku tu,APPLE her name:D..mmg gempak umah ni sbb ade 9 ekor kucen..and sume tu kucen dia..tembam2 dan baik2 sume..
tak berak merate tak curi makan..nnti aku post pic kucen2 tu:D:D..sbb tu ade rules kat umah ni..PRIVACY AND NO ONE CAN ENTER..
kecuali tenant..heheheheh..SO AKU MENGHORMATI RULES YANG SUME ORG FOLLOW:d
so ahad bangun lambat..bangun panaskan lauk semalam and makan tghari..then sambung tido coz takde mende nak buat :D..
bangun terus plan nak buat karipap :D.
pi la aku beli brang2 nak buat karipap..and cubaan pertama aku berjaya.,..doh jadi..so kulit pon sedap..inti pon sedap..
bukan aku ckp..tapi bf houzmate and houzmate pon puji..apetah lagi VENGEANCE :D
walaupon kulit tak jadi kulit karipap aku bangge aku mampu buat karipap..and aku buat mengikut kriteria tekak aku...
and menepati kriteria tu ..bab cantikkan kulit houzmate aku yang sorang lagi tu tolong buat:D
doh ngn inti aku buat..baik die tolong aku..
sbb aku tak reti lagi buat tepi2 tu:D:D
argghh sedap2:D..jadikkkk!!!!!
belajar buat karipap..tau nape????sbb VENGEANCE suke sgt2 makan karipap klu membeli...4rm die sorg je..
so taknak menghampakan die aku belajar and bile2 die teringin aku boleh buat kan:D..aku pon suke
memasak and suke cube something new ..


BACK TO MY LIFE STORY :d..aku makin okey..okey ditahap aku dah selesa..no need others hand anymore...
bagi mereka yang aku benci tgh membace..korang boleh terus membenci
aku berjaya sbb korang:and dgn segale tekanan yang korang bagi aku jadi matang..jadi wanita yang kuat :D
BAGI MEREKA YANG AKU BENCI..aku tetap mbenci tapi aku dah maafkan korang sume..tapi klu jumpe nak aku senyum..i will say No!!thank u!!
aku dah boleh pijak di bumi yang nyata..bumi yang selesa...and buat aku tak pikir pape lagi..
dulu blog ni pon aku buat nak tenangkan hati.,.simbah sume dalam ni:D...
sekarang still sama macam dulu cuma dulu aku banyak berkias..sekrg tak lagi...aku nak hadap sume secare telus!!!
taknak lari dari kenyataan lagi..nak harung:D..kadang2 dugaan yang ALLAH bagi ni buat kite kuat buat kite pandang kedepan..
belajar paham yang org disekeliling kite ni bukan sume nye baik..bukan sume nye ikhlas..ada yang lagi busuk dari sampah..
ade yang lagi buruk dari babi..bukan mencarut tapi tu kenyataan..bagi yang baru jinak2 nak percaye org..
hati2 k..sedare makan sedare..membe pijak membe..tu sume bende biasa!!jgtn tekejut kalau tu jadik..ape yang mule mesti ade akhir..
klu ending tu best ok la..we will call it HAPPY ENDING!!yang ending mcm sampah????just call it SUCKS!!!
yang paling penting bile korg jatuh..ingat la parents..aku takde ayah..juz ade mak..so mase aku down dulu mak org pertama aku cari..
even mulut adek2 aku cam longkang, sayang dorg tak penah berubah :D:D..aku sorg je pompan dlm family, so sayang tu banyak..
heheheh...aku bangga ada dalam family gile tu:D:D..VENGEANCE pon cakap family aku family gile..
welcome to da club VENGEANCE...but da best thing is....
VENGEANCE boleh terima secare total :D:D:D syggg VENGEANCE FULL:d:d disebalik relation kami..ade yang bertanggungjawab menyatukan..
jasa lu takkan kami lupe DUDE!!we lov u always and u are my bro forevcer and ever..:D:D..permulaan relation ni sgt2 pelik..bile ingat balik
mmg pelik..:D..tapi ni la hasilnye..maseh cube bersatu dan maseh cube belajar terima 1 sama lain..

:x:x:x BUKAN BERBOHONG TAPI BELUM SEDIA:x:x:x