Friday, June 17, 2011


ade rase nak marah???simpan jelah..bukan sume bende kite nak marah kite boleh marah...marah ni menyakitkan ati je..klu boleh shoot takpe..klu takleh shoot??buang air liur..setahun aku hilang and kembali blogging!!hehehe happy sgt..sepanjang tempoh tu aku kenal mcm2 org baru..dtg and pergi..yang lekat "VENGEANCE" je:D:D
heheh sepanjang tu jugak aku bangkit...hadap sume realiti yang ade..dulu takleh terima tapi sekarang aku totally dah keluar dari problem yang 1 tu:D:D...apa yang aku rase juz nak keje nak keje nak keje...esok sunday...lepak umah..tido smpai ke petang..lepak lagi..nak bejalan????i dun think so...buang tenage..buang mase..dok umah bace novel..houzmate aku takde minggu ni..pi kenduri katenye..so..aku nak lepak bace novel yang die bagi pinjam..bukan 1 tapi 5...ahad esok penuh ngn fantasi..bace smbil berangan...luse keje lagi..sambung hidup...tak sesuai rasenye umur camni nak nganggur2...!!!lagipon banyak komitmen yang aku ade bukan 1 tapi berpuluh2!!hahahha...
25 1 angka yang bagus untuk aku jadik workholic!!!tak caye???tanye VENGEANCE...kekadang mase untuk die pon tebatas...disebabkan sayang..turutkan jela..:x :x :x :x..keje bukan suke2 tapi sambung hidup..aku taknak nganggur and tu bukan jenis aku...bangun lambat..sakit demam pon aku ke office jugak..sbb kat situ rezeki aku...:D:D..ape yang aku bayar selame ni pon pakai duit tu gak..yang jadik sugar baby senang la..cukup mase everything settle down..tapi salah cara tu:D:D aku tak care la pasal tu yang aku care..aku nak hidup aman...
:x :x :x BUKAN BERBOHONG TAPI BELUM SEDIA :X :X :X :X