Friday, June 24, 2011

SATURDAY SUX~!!!

arghhh!!!tekanan berlaku disini :'(..ingat arini boleh gi kenduri membe sekolah teknik..tapi tak kesampaian.. aku bekerja di hari sabtu yang indah ini :'(..sian membe2, aku da plan dah nak pegi..haih..BUDAK2 RUMAH yang maseh membongkang tu..korang mmg TERBAEK LA:@:@:@..
aku yang terkontang kanting bekerja ari ni :(
yang paling aku hangin...semua still membongkang mase aku kuar tadik :(...sian askar2 aku yang 9 ekor tue...clear bekas makan tu..si APPLE mama kucen tu still tido laie...dengan penuh kaseh sayang..aku tuang kan whiskas biskut tue:D:D:D...tak nampak kaki aku pagi tadik...penuh ngn kucen yang lapar nak breakfast :D

dah la kene denda sbb lewat,punch 8.50minit pagi!!..seminit 50sen!!!kene la dua hengget stgh :)...ahaks....gara2 kesakitan perut yang tak tertanggung pagi tadik...opssss,,esok aku nak swim puas2...minggu lepas..takde aktiviti swimming!!!coz aku taknak pool tu betukar kaler merah!!!!ahaks....banyak bende yang aku nak buat esok...tido umpamanya!!!!
aku nk kosongkan memori minggu ni..nk buat manual svc cleaning..input minggu ni amat2 la buat aku hampir hilang sabar..hampir2 nak pecah otak!!minggu ni diuji betul...baik mental or fizikal..walaupon takde sebarang kesan kat luar badan tapi berkesan di hati...hahahhaha

WAAAAAAAAAAAAAAA!!!!today saturday!!!!nape korang tak pegi jalan je..tak payah la call office...takmo dah..nak buat keje tebengkalai ni je :'(...aku dah plan tak nak bawak balik keje arini..tapi nampk macam terpakse dah je ni....

dah2...aku nak continue buat keje...wish boleh balik awal..nak masak ayam masak lemak lak..setelah semalam melantak asam pedas..ikan 12 ekor!!!pulun la dok ratah..!!!

assalamualaikum-:x:x:x BUKAN BERBOHONG TAPI MASEH BELOM SEDIA :x:x:x:x