Sunday, July 31, 2011

welcome august!!!

julai dah hampir abes:D:D tak sabar nak tinggal kan julai and hadap ogos lak!!!!julai mmg bulan malang dari dulu smpai sekrg ni...tapi yang tak malang nye cuma satu tarikh!!050708 keramat!!!!da rest of dat sux!!!!and esok kalau takde pape dah mule pose...cube bertahan untuk hidup...kalauade yang tak suke..aku sepuluh juta kali tak suke..ko ngn tak suke ko boleh jalan!!!aku dah bosan.bosan yang sgt2 bosan...aku takmo pikir..dalam otak skrg juz pikir mcm ne nak jadi kaya..kakakaka..tak payah kaya la..cukup aku happy..mr vengy yang banyak tukar mood aku..sikap aku..negative turn to positive walaupon die ni pon jenis manusia yang jenis on off tak tentu hala..hahahah..tapi aku berjaya menyelaraskan relation ni ke arah yang baik!!!hehehhe and hasilnye kami happy sepanjang mase..gaduh???seminggu sekali pon payah..hehehhe tak caye??tanye lah die!!!!:D:D:D cuma tengah berkira2nak ke fasa 1 lagik :) hope sume nye akan di sokong semua lapisan masyarakat :)

-bukan berbohong tapi belum besedia-