Wednesday, July 27, 2011

PUASA TANPA MAK...:(





aku tak kesah bangun pagi2 juz masak untuk houzmate dan sahur same2!!!!!tak sabar dan sgt2 excited!!!menu tak penah jemu adalah ayam masak kicap!!!!rindu mak pon ade...kan dah nak meleleh air mate ni :(..
dulu aku tak penah bangun sebelum mak..lambat ke cepat ke..mak yang bangun dulu...punye la syg anak..takde nak kejutkan anak masak..walaupon aku anak tunggal pompan..sanggup sorang2 die kat dapor memasak..smpai ke dah hidang pon tak kejut..tau tau "lela bangun makan..kejut adek2 ...tolong mak bubuh gula dalam teh tu."...waaaaaaaaa sedey2!!!lambatnye 27 aribulan:(..aku dah plan beli tiket 27 malam..macamne pon aku nak 28 dah ada kat kg..MR VENGY...akan jadi peneman dan pembeli tiket yang setia due to im so fucking busy in da office..DAH NAME KATA PON AHAD JE CUTI....bile nye nak pegi beli tiket??ahad aku nak rest..MAK !!!tunggu kite balik ye...haih rindu mak rindu dorang ..

puase tanpa mak ni dah 3 tahun aku hadap secara total....big gurl dun cry bak kata fergie!!!tapi kompem la bile SAMpai masenye aku akan menangis sendirian :(..rindu arwah abah gak...tahun ni tahun ke 7 arwah takde..1 syawal ni genap sudah..macam ade depan mata je arwah..haih tapi dah 7 kali raye dia takde..even arwah dah takde pesan2 terakhir tu sokmo kat otak...:D:D

THE BEST FATHER IN THE WORLD!!!